انتقال تکنولوژی

انتقال تکنولوژی فرآیندی است که دریافت کننده دانش را قادر می سازد که منطبق با دریافت اسناد و مدارک ، محصولی با کیفیت مشابه و حتی بهتر  از انتقال دهنده دانش ، تولید نماید. این امر نیازمند یک حمایت همه جانبه از سوی انتقال دهنده دانش و همچنین ارائه تمام اسناد فنی و مرتبط به محصول از سوی آنها می باشد. سیناژن در این زمینه، تجربه ارزشمندی را هم در جایگاه صادر کننده لیسانس (مجوز) و هم در جایگاه دریافت کننده لیسانس (مجوز) داراست. با توجه به سابقه درخشان و متمایز ما در این عرصه ، واحد انتقال تکنولوژی سیناژن همواره به دنبال همکاری های جدید بوده است و این تیم متخصص از تمامی فرصتها جهت راه اندازی پروژه های جدید استقبال می نماید.

صادرات

صادرات به عنوان سریع ترین راه دستیابی به مرحله ای بسیار سودآور از رشد و بلوغ، قلمداد می گردد. نقطه ای که در آن به تمامی تلاش ها و برنامه های واحد های توسعه کسب و کار، جامه عمل پوشانیده می شود.

واحد صادرات چشم انداز بازار های فعلی ، فروش بیشتر، سود بهتر و گسترش بیشتری در میان مشتریان را به دنبال دارد. این در حالیست که بدون یک استراتژی واضح و روشن، هیچ یک از این مزایا محقق نمی گردد.

از آنجایی که تجارت بین المللی اغلب خطرناک تر و پرهزینه تر از تجارت در داخل کشور است،  درست زمانی که موفق به دریافت سفارشات می شوید، چالش های حقوقی، مالی و نیز حمل و نقلی نیز پدیدار می شوند، خصوصا اینکه ممکن است با  زبان و ارزهای متنوعی سر و کار داشته باشید. از این رو، چهارچوب اصلی ما در مسیر رسیدن به هدف مشخص شده است؛ تعبیه یک رویکرد منظم ، تخصصی و سازمان یافته ازنقطه شروع تا پایان.

بخش صادرات در شرکت سیناژن متشکل از پرسنل تحصیلکرده ای است است که در زمینه فعالیت خود  در زمره ماهرترین، منعطف ترین و دلسوزترین ها می باشند. اعضای تیم صادرات ما به صورت کامل آماده هستند تا:

  • موقعیت مشتری ها را ارزیابی نمایند.

  • برنامه عملیاتی را تدوین نمایند.

  • بازارهای بالقوه را شناسایی و بر حضور مستمر دربازارهای فعلی نظارت داشته باشند.

  • وضعیت حقوقی و مالیاتی در فرآیند های صادراتی را بررسی نمایند.

  • از سیاست ها ترکیبی  از جمله، مشوق های مالی، تغییرات نهادی، دسترسی فزاینده به بازارهای جهانی و به روز رسانی گزارش های بازارهای صادراتی، به منظور نظارت لحظه ای بر وضعیت صادرات جهانی، استفاده نمایند.

هسته اصلی استراتژی واحد صادرات ،حفظ سهم و حضور در بازارهای فعلی، موفقیت در افزایش زنجیره ارزش محصولات در حال ارائه در بازار و گشودن پنجره ای در بازارهای جدید می باشد.

تمرکز اصلی ما نفوذ در بازارهای آسیا (از جمله ASEAN)، آفریقا و امریکای لاتین است که حضوری قوی تر و پررنگ تر در بازارهای جدید را به ارمغان می آورد.

توسعه بازار و همکاری تجاری

در سیناژن با بکارگیری تکنولوژی های مدرن دنیا دارو های مهم و حیاتی را با کیفیت بالا تولید می کنیم. مضاف بر آن، جست و جو و دستیابی به مولکول های جدید و رساندن آنها به بازارهای جدید نیز یکی از اهداف مهم ما در صنعت دارو سازی می باشد.

واحد توسعه تجارت سیناژن می کوشد تا نام و محصولات این شرکت را به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران رسانده و حضور این شرکت را در خارج از ایران توسعه دهد. قیمت های مقرون به صرفه برای بیماران در تمام دنیا، کمک به کشورها در بهینه سازی مخارج مربوط به سلامت و یک رقابت بر مبنای کیفیت باعث شده است تا سیناژن تبدیل به بزرگترین تولید کننده و صادرکننده محصولات بیوتکنولوژی در ایران و خاورمیانه گردد. ما معتقدیم همکاری های شفاف و صادقانه منجر به منفعت و سود متقابل می گردد.

فرآیند همکاری مشترک:

مرحله نخست در این فرآیند شامل پیدا کردن مناطق و کشورهایی است که بیماران نیاز شدید و حیاتی به داروهای ما دارند و دسترسی به آنها می تواند کیفیت زندگی بهتری را برای آنها رقم بزند. تیم توسعه بازار سیناژن شامل افراد حرفه ای و آموزش دیده در زمینه های مختلف و دارای مدارک بین المللی می باشد که در تمام فرآیند پذیرش نمایندگی و همکاری های تجاری آماده خدمت رسانی و کمک به شما می باشند. ما پذیرای تمام پیشنهادات و پروپوزال های همکاری از ارگان های علمی - دانشگاهی و یا صنعتی که منجر به رشد و ارتقا مشترک و متقابل سازمان ها می شوند هستیم. ما با دقت و شفافیت پروپوزال شما را بررسی می کنیم و این اطمینان را به شما می دهیم که پروپوزال شما یک پاسخ سریع و جامع دریافت خواهد کرد.

اعضای تیم توسعه تجارت به صورت اختصاصی آماده ارائه خدمات با کیفیت عالی به همکاران، بیماران و مشتریان شرکت در اقصی نقاط جهان هستند تا داروهای با کیفیت و مقرون به صرفه در دسترس بیماران قرار گیرد.

زمینه های مورد نظر سیناژن برای همکاری شامل داروهای بیوسیمیلار، داروهای پپتیدی، داروهای آنزیماتیک، آنتی بادی های مونو کلونال و پروتئین های نو ترکیب می باشد.

راه های همکاری با سیناژن شامل:

  • دریافت و ارائه لیسانس

  • تامین و توزیع مواد موثره دارویی و یا محصول نهایی

  • اعطای نمایندگی

  • اتقال تکنولوژی

  • همکاری در زمینه های تحقیق و توسعه (همکاری های تحقیقاتی و توسعه مشترک)

  • سرمایه گذاری های مشترک

  • تولید قراردادی

  •  تملک

برای اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های همکاری با شرکت سیناژن با آدرس ایمیل bd@cinnagen.com  تماس حاصل فرمایید.

تیر1398 / روابط عمومی /
مطالب مرتبط: