سیناژن تنها شرکت دارویی کسب کننده جایزه خوارزمی

شرکت تحقیقاتی تولیدی سیناژن به عنوان تنها شرکت دارویی کشور موفق به کسب جایزه از جزو برگزیدگان سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی گردید.


 

 

جشنواره بين‌المللی خوارزمی همه ساله به‌منظور شناسايي و معرفي نخبگان و استعدادهاي برتر در عرصه علم و فناوري و حمايت از آنان برگزار می گردد که مسئوليت برگزاري اين جشنواره بر عهده مديريت جشنواره ها و مسابقات علمي و فناوري سازمان پژوهش‌هاي علمي و صنعتي ايران است.  برای شرکت در سی و یکمین جشنواره خوارزمی، در سطح بین المللی ۱۳۳ طرح از دانشمندان ۴۹ کشور جهان  ارائه شده است. در بخش داخلی نیز ۳۷۷ طرح از سوی پژوهشگران کشور به این جشنواره ارسال شد.

دکتر سمیرا انصاری نماینده شرکت سیناژن در بخش پژوهشهای توسعه ای با طرحی با عنوان " توسعه فناوری و تولید شش داروی نوترکیب"  توانست عنوان سوم این جشنواره را از آن خود کند و تندیس و لوح تقدیر جشنواره خوارزمی خود را از جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور ایران دریافت نماید.

سازمان مجری این طرح شرکت تحقیقاتی و تولیدی سیناژن بوده است و همکاران خانم دکتر انصاری در اجرای این طرح، دکتر هاله حامدی‌فر، دکتر سیدعلیرضا حسینی، مهندس محمدرضا ابولحسن، مهندس مهران منتجبی، مهندس رامین کیارودی، مهندس ستاره اویسی، مهندس محمدرضا غیاثی و مهندس عظیم محمدی‌زاده بوده‌اند.

اسفند1396 / روابط عمومی /
مطالب مرتبط: